莫默

专业关注冷cp三十年*热衷(只会)写校园paro*喜欢艾米纳姆*画画越来越菜*我真的很喜欢宝岚

【KILL FOR YOU】

You gon' make make me a believer
你会让我成为你的信徒

Even if that shit ain't true
即使我信奉的都是虚伪谎言

You gon' make me commit murder
你让我愿意夺取他命

Baby, I'd kill for you,baby
我愿为你杀戮

In my eyes
在我眼里

Even if you are wrong, you are right

即使你是错的,你也是正义

Even if there is a terrible crime
即使是滔天罪行

It's alright, cause I got your back, and I know you got mine
放轻松,因为我始终在你身侧,我亦深知你也将给予我同样陪伴

I belong to the church of your name
我归于奉着以你为名的圣殿

Sing a song, cause I worship the ground you walk on
唱首圣诗,因为我崇拜你所经行的道路

If I pray for you, I know you'll be there
如果我虔诚祈祷,你就一定会出现

You gon' make make me a believer
就让我成为你的信徒

Even if that shit ain't true
即使我信奉的都是虚伪谎言

You gon' make me commit murder
你使我双手沾染鲜血

Baby, I'd kill for you,baby
我愿为你杀戮

In my bed I believe every word that you've said
缠绵悱恻下我坚信你承诺的一字一句

Just a kiss and you make me forget
一个吻,就让我遗忘

All the bad, the battles we lost, the bodies we hid
所有的不好,失意的斗争和我们掩藏的尸体

You don't know, just how far I'd be willing to go
你真的想不到 我愿追随你到多远

You put the cracks into my moral code
为你我重塑我的道德

So you can count on me to always be there
所以信赖我吧,我永远都会在你左右

You gon' make make me a believer,Oh, Lord, forgive my weary hands
Oh, 上帝,原谅我疲倦的双手

And for what they may do
和它们将要犯下的罪行

I'll carry out his evil plans
我会让他的恶谋全部成真

If he wants me to
只要他想让我去做

==============

天灰姐和姆姆合作的新歌,感觉像是为这两个人量身定做的

(图汤主gerdaandersen)

评论(5)

热度(623)

  1. 共13人收藏了此图片
只展示最近三个月数据